Kontakt

Máte otázky?

  043 4223 839
  0917 178 545
  info@solartour.sk

Otváracie hodiny:
pon - pia | 9:00 - 17:00 

Invia diplom 2015

Referencie

Pred pár dňami som sa vrátil z Milána, veľmi sa mi tam páčilo. EXPO výstava, ktorú som sa rozhodol navštíviť bola skvelá.

Všetky služby (let, transfer, ubytovanie) boli výborné zorganizované, všetko fungovalo ako malo.

Ďakujem!

Svetozar S.
Miláno, IT

Referencie

Z cesty po Barcelone sme sa vrátili, chceme Vám touto cestou poďakovať, bolo to vynikajúce spoje boli všetky zabezpečené, problémy neboli. Chceme poďakovať na hoteli Albeniz na recepcií pani "Erike", ktorá bola veľmi príjemná, ochotná a poradila. Môj osobný názor, že dva dni je v Barcelone málo. sme radi že sme si to o 1 deň predlžili.

Jana L.
Barcelona, ES

Referencie

Ďakujeme za organizovanie zájazdu do Ríma 4.6. bolo všetko super – najmä hotel, spojenie, len moc teplo , ale to vy asi neriešite.... Len malá maličkosť – dopravu späť na letisko nám dali veľmi skoro termín – takže sme boli na letisku o 3,5 hod pred odletom. To je všetko, ale vcelku sme veľmi spokojní. Ďakujeme a pretože sme cestovatelia – asi sa ešte stretneme.

Helena U.
Rím, IT

Referencie

Chtěl bych velice poděkovat za zprostředkování jedné z mých nejlepších dovolených, kterou jsem prožil na ostrově Kos v hotelu Leonidas Hotel & Studios. I když jsem si sám hledal letenky a ubytování, tak jsem se nedostal na lepší cenu, a to u vás byl v ceně ještě transfer. Právě z transferu jsem měl největší obavy, ale všechno proběhlo absolutně bez problému a dle vašich vyčerpávajících instrukcí. Těším se na další cestu s vámi.

Richard K.
Kos, GR

Referencie

Chcem sa Vám poďakovať za Váš príjemný a profesionálny prístup pri sprostredkovaní dovolenky v hoteli Blue Bay Banús. Dovolenka sa nám vydarila po každej stránke, výborne sme si oddýchli. Vaše pokyny ohľadom transferu boli vyčerpávajúce, všetko "klapalo" podľa popisu ...

Anna O.
Costa del Sol, ES
 

FAQ Často kladené otázky

Klasické cestovné kancelárie nakupujú služby ako ubytovanie a dopravu dopredu na garanciu, a preto musia počítať s tým, že všetky dopredu zaplatené miesta sa im nepodarí obsadiť. Preto musia ceny navýšiť tak, aby tieto straty pokryli. Pri využití pravidelných liniek na dopravu a rôznych rezervačných systémov na ubytovanie však nevzniká žiadne riziko straty z nepredaných miest. Naviac môžete využiť akciové ceny leteniek a ubytovania, čím sa cena stane ešte atraktívnejšou. Náš vyhľadávač vám pomáha nájsť najlacnejšiu kombináciu podľa vašich vyhľadávacích preferencií.

Keďže na Slovensku môže predávať služby súvisiace s cestovaním len cestovná kancelária, za projektom dovolenkainak.sk stojí cestovná kancelária SOLARTOUR, s.r.o., Námestie SNP 2 (OD PRIOR), 036 01 Martin, IČO: 44 665 491, IČ DPH: SK2022801572, Zápis: OR OS Žilina, odd.: Sro, vložka č. 51139/L.

Áno, cestovná kancelária SOLARTOUR, ktorá prevádzkuje portál dovolenkainak.sk, je poistená proti insolventnosti v poisťovni Union.

Základom čo najvýhodnejšej ceny balíčka je výhodná cena letenky. Vo všeobecnosti platí, že čím skôr si letenku (celý dovolenkový balíček) kúpite, tým bude cena nižšia. Z našich štatistík však vieme, že nízkonákladové letecké spoločnosti mávajú často rôzne akcie a cca 5-6 týždňov
pred odletom býva cena leteniek na svojich minimách. Pri termíne menej ako 4 týždne do odletu už ceny obvykle stúpajú a klesá množstvo voľných izieb v hoteloch. Preto, ak hľadáte čo najvýhodnejšiu cenu, odporúčame nákup čím skôr, resp. min. 4 týždne pred plánovaným odletom.

Letecká doprava je zabezpečená na pravidelných linkách rôznych leteckých spoločností vrátane nízkonákladových. Medzi najčastejšie patria Ryanair, Wizzair, SmartWings, FlyNiki a iné.

Courtesy room alebo zvorilostná izba je k dispozícii pre hostí na krátku dobu bez ďalších poplatkov. Nachádza sa v hoteli alebo v blízkosti hotela. Môžu ju napr. využiť hostia, ktorý chcú aj posledný deň ešte stráviť na pláži. Dopoludnia vykonajú check-out v hoteli, určitý čas strávia na pláži a pred odchodom sa môžu v courtesy room prezliecť či osprchovať.

Jedná sa o izby pridelené pri príchode na ubytovanie. Tieto izby môžu byť často menšie ako štandardné izby v rámci ubytovacieho zariadenia a nemusia byť vybavené všetkým zariadením, ktoré je súčasťou štandardných izieb. Keďže tieto izby sú prideľované až po príchode nemôžeme zaručiť veľkosť, zariadenie alebo umiestnenie v rámci ubytovania týchto typov izieb.

Izbu s označením „non refundable“ nie je možné po jej objednaní meniť (napr. zmeniť za inú izbu, pridať do nej prístelku a pod.) a od okamihu jej kúpenia je storno poplatok za ubytovanie 100 %.

Pred Vaším odletom je potrebné vykonať check-in (registráciu k letu). V súčasnosti sa check-in vykonáva online, avšak pri niektorých leteckých spoločnostiach je ešte možné urobiť check-in aj priamo na letisku v deň odletu. Presné informácie ako a kedy je potrebné vykonať check-in nájdete v pokynoch, ktoré Vám zašleme. Vďaka podrobnému popisu bude pre Vás registrácia k letu rýchla a jednoduchá.
V prípade potreby Vám môžeme check-in zabezpečiť aj my, ale musíte nám poslať všetky potrebné informácie z cestovného dokladu (pas, občiansky preukaz). Potrebujeme typ a číslo dokladu, dátum vydania a platnosť dokladu, meno a priezvisko cestujúceho (tak ako je uvedené v cestovnom doklade) a dátum narodenia cestujúceho.

Po prílete máte zabezpečený transfer z letiska buď do centra mesta alebo priamo do hotela. Zvyčajne pri mestských destináciách je zabezpečený transfer do mesta a pri plážových destináciách priamo do hotela. Pri každom hoteli je uvedené o aký transfer sa jedná. Informáciu o tom ako nájdete transfer a voucher o zaplatení transferu obdržíte s pokynmi, voucher potom predložíte vodičovi alebo obslužnému personálu.

Pri príchode na miesto určenia na recepcii hotela predložíte Hotel Voucher ako potvrdenie o zaplatení objednaných služieb. Ak je to potrebné zaplatíte miestnu taxu. Po check-ine sa môžete ubytovať. Spravidla je check-in o 14:00 a check-out o 09:00.

Miestna taxa alebo „city tax“ je poplatok, ktorý sa platí až na mieste v hotovosti. Zvyčajne sa platí pri niektorých zájazdoch do mestských destinácií (napr. Rím). Nie je zahrnutá v cene a ak je potrebné ju uhradiť je vždy uvedená pri popise hotela (v časti „cena nezahŕňa“, kde sa nachádza aj jej výška). Výška poplatku je stanovená miestnymi autoritami podľa kategórie hotela a my ju nemôžeme ovplyvniť.

Spolu so zájazdom si môžete zakúpiť aj poistenie, nie je povinné, ale my ho doporučujeme. Poistná zmluva poisťovne UNION (ak ste si spolu so zájazdom zakúpili aj komplexné cestovné poistenie) je súčasťou Zmluvy o obstaraní zájazdu (prihlášky) a slúži ako doklad o poistení. v prípade potreby lekárskej pomoci sa preukážte lekárovi poistnou zmluvou, ktorá je súčasťou zmluvy o obstaraní zájazdu (prihlášky). V prípade vážnejšieho zdravotného stavu, hospitalizácie, alebo ak potrebujete pomoc, telefonicky sa skontaktujte s pracovníkmi kancelárie EuroCross, ktorá má nepretržitú prevádzku. Hovoriť môžete po slovensky. Tel. čísla spoločnosti EuroCross: 00420 2 9633 9644. Aj v prípade uzatvorenia poistenia doporučujeme mať so sebou určitú finančnú rezervu v EUR, pretože zdravotné zariadenie, resp. lekáreň v zahraničí môže požadovať platbu za drobné lekárske zákroky, alebo za lieky v hotovosti (cca do 150 EUR). Tieto náklady si hradí poistený v zahraničí sám – po návrate predloží poisťovni originál účtov za ošetrenie spolu s lekárskou správou, na základe čoho mu budú náklady preplatené.

Každý zájazd zahŕňa príručnú batožinu a každá letecká spoločnosť ma presne stanovené rozmery, ktoré nesmiete prekročiť. Zvyčajne môže mať príručná batožina max. 10 kg a rozmery sa pohybujú okolo 50cm x 40cm x 20cm. Presnú informáciu o rozmeroch príručnej batožiny dostanete v pokynoch.

Keďže chceme aby ste platili iba za to, čo skutočne potrebujete a využijete, máte možnosť sa rozhodnúť či si priplatíte aj za registrovanú batožinu (batožinu do podpalubia). Ide o nepovinný príplatok. Mnohým klientom pri cestovaní do zahraničia stačí len príručná batožina, všetko potrebné majú zbalené v nej. Ak budete cestovať so svojou rodinou, možno Vám bude stačiť len jedna registrovaná batožina a tak si pri objednávke zvolíte len jeden kus a nemusíte platiť za všetky osoby, ktoré s Vami cestujú. Niektoré letecké spoločnosti poskytujú aj bezplatnú službu registrovanej batožiny. Túto službu môžete ale nemusíte využiť, je na Vás ako sa zbalíte.

Niektoré hotely pozostávajú z viacerých budov. Hlavná budova (v ktorej sa nachádza napr. recepcia, reštaurácia a pod.) sa nazýva main building. Annex building predstavuje vedľajšiu budovu a izby umiestnené v tejto vedľajšej budove sú označené ako annex room.

Open plan room je izba, ktorá má otvorený priestor. Táto izba nemá vnútorné steny, ktoré ju predeľujú na menšie priestory.

Izba s označením "low cost" nemá prístelku a balkón.